Klacht RAP Elektrische fietsen: Onwaarachtige slecht service en onfatsoenlijk, klantonvriendelijk afscheepgedrag.

Klachtnummer
# 305465
Gebruiker
Wilie wortel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De fiets tour 8 is ondeugdelijk product.
Aantal mankementen en nu printplaatje defect.
Geen slijtonderdeel maar rap wil niet repareren.
Doen een non-oplossing maar klant moet uurloon en voorrijkosten betalen.
Dit is in strijd met het conformiteitsbeginsel rap mag geen kosten rekenen als fiets niet deugdelijk is.

De oplossing

Ondeugdelijk onderdeel gratisch vervangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Wilie wortel
    Datum
  2. Auteur
    RAP Elektrische fietsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,
    Vervelend om te horen dat u onze service ondermaats vind.
    Zoals aan u aangegeven valt uw fiets buiten de garantie.
    Wij hebben aan u voorgesteld het kapotte onderdeel geheel onder coulance om te ruilen.
    Enkel de kosten voor montage zouden voor uw rekening komen.
    Wij betreuren dat u ons voorstel niet wilde aanvaarden.

Ook een klacht indienen over RAP Elektrische fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen