Klacht RAP Elektrische fietsen: Slechte service, klantonvriendelijk.

# 195348
Marver

Het bedrijf RAP e-bikes weigert de kosten te betalen van een kapot onderdeel, terwijl de klachten zich al voordeden tijdens de garantieperiode en terwijl het duidelijk een fabrieksfout is.
De sensor is kapot en dit ligt aan een foute montage waardoor een paar kabeltjes beschadigd zijn geraakt. De bewijzen hiervoor zijn door de fietsenmaker middels foto's naar RAP gestuurd. RAP blijft bij het standpunt dat de garantie verlopen is per 31 mei 2016 en dat derhalve de kosten voor mij zijn, terwijl de eerste melding van de klacht al in januari 2016 was, dus nog tijdens de garantie periode.
Eerst was RAP bereid om de kosten van de sensor voor zijn rekening te nemen en dat ik de onderzoekskosten en de montagekosten moest betalen. Toen ik liet blijken het daar niet mee eens te zijn, heeft RAP zich helemaal terug getrokken en komen alle kosten voor mijn rekening.

RAP dient alle kosten voor zijn rekening te nemen.

RAP Elektrische fietsen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Marver
    RAP heeft niet gereageerd en dat bedoel ik met slechte service en klantonvriendelijk gedrag.

Ook een klacht indienen over RAP Elektrische fietsen?