Klacht Rashita's Wellness Temple: onproffesioneel afstemming kleur PMU

F. Can

Ik heb PMU laten zetten op mijn wenkbrauwen. Ze garandeerde me dat het een natuurlijke look zou worden. Ze had echter maar 1 kleur bruin in huis. de kleur die ze voor haarzelf ook gebruikt. Zij is echter vanwegen haar afkomst veeeel donkerder dan mij. Mijn haren zijn donkerblond. Ik heb dit aangegeven nog voordat ze begon. Ze garandeerde me weer dat het zo zou vervagen dat het natuurlijk zou lijken. Het resutaat was vreselijk, TE donkere wenkbrauwen! Ik heb mijn haar moeten donker verven en moet met te veel make-up rondlopen ook nu ik maanden verder ben. Het enige wat ze kon zeggen was "het heeft goed gepakt". Ze had gewoon een passende kleur moeten afstemmen aan mijn huid en haarkleur en deze moeten gebruiken.
Het resultaat komt niet overeen met wat ze me heeft voorgespiegeld. Er is hier echt spraken van bedrog! Ze bood me minder dan 1/3 van het total bedrag accepteerd dus dat t niet klopt maar weigert mijn totale bedrag terug te betalen. Dit is toch geen service! Onproffesioneel!

Ik wil mijn geld terug! €250,- Het resultaat komt niet overeen met wat ze me heeft voorgespiegeld. Er is hier echt spraken van bedrog!

Rashita's Wellness Temple
    Het is erg vervelend dat dit zo een wending heeft moeten aannemen.
    Graag maak ik mijn excuses voor het feit dat u ontevreden bent. Uw oplossing is om een bedrag van €250,- terug gekeerd te krijgen. Dit is niet mogelijk, want jou verhaal bestaat niet uit alleen waarheden.
    Bedrog zou je dit absoluut niet kunnen noemen. Ik heb u al eerder behandeld voor PMU van eyliner en daar was u tevreden mee. Ik ben gespecialiseerd in PMU en heb daarvoor mijn benodigde certificaten in huis. Daarnaast heb ik ten alle tijden verschillende kleuren PMU in huis zodat dit goed afgestemd kan worden aan de hand van de klant.
    Uit ervaring en aan de hand van feiten is het zo dat in de eerste periode PMU donker uit kan vallen maar naarmate de tijd zal dit een vaste lichtere kleur aannemen.
    Al mijn behandelde klanten zijn zeer te spreken over mijn verdiensten en resultaten.
    Alleen om het feit dat u via berichten aangaf dat u er zo erg mee zit dat volgens uw geloof PMU niet gewaardeerd wordt en u zich schaamt en daarvoor u geld terug wilde wil ik als service jouw een tegemoetkoming van €75,- geven zoals ik al eerder zei.
    F. Can
    Het ia jammer dat u nu niet aangeeft dat ondanks mijn vraag of het niet te donker voor mij is u geen andere opties heeft aangeboden. Mijn wenkbrauwen zijn nu nog steeds veel te donker voor mijn huid en haarkleur. Erg onnatuurlijk nu zelf na maanden. Vervaging is minimaal. Daarnaast was u uitgeschoten. Ook dit moet behandeld worden. Met 75 euro weet ik niet of dat alleen al verwijdert kan worden, laat staan dat het een tegemoetkoming voor mijn klacht zal zijn. 75+verwijderingskosten minimaal.

Ook een klacht indienen over Rashita's Wellness Temple?