Wij vinden dat RaveLife.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht RaveLife.eu: Bestelling niet aangekomen, geen contact.
Details
De klacht
Ik heb op maandag 16 februari een bestelling bij RaveLife gedaan. Hun beweren dat de bestellingen voor 18:00 de volgende dag in huis zijn. Omdat mijn bestelling na dit tijdstip was verwachtte ik het pakketje dus woensdag 18 februari. Op hun website staat dat de bestelling voltooid is maar heb nu (19 februari) nog steeds niks ontvangen. Ik heb woensdag geprobeerd te bellen, maar als ik ze bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is. Ik heb ze dus een e-mail gestuurd maar heb geen reactie terug gekregen. Ook heb ik een berichtje naar hun facebook pagina gestuurd omdat ze beweren hier zeer actief op te zijn. Ook nog niks van gehoord.De oplossing
Het liefst wil ik de bestelling op of voor maandag 23 februari in huis hebben. Is dit niet mogelijk dan wil ik mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.