Opgelost door Ravensburger: Tiptoi pen snel defect - geen reactie op email

# 196424

Geachte mevrouw/meneer,
onze kinderen hebben een tiptoi-pen cadeau gekregen welke het slechts enkele maanden heeft gedaan. Dit via 'contact' op jullie site doorgegeven maar geen reactie gekregen. Pen is blijven liggen en nu wilden de kinderen er weer mee gaan spelen. Nu, buiten de garantieperiode, nogmaals geprobeerd de pen aan de praat te krijgen. Hij is niet gevallen, de batterijen zijn nieuw maar hij doet het niet. Firmware update werkt ook niet. Na installatie van een andere taal doet hij het even. Weer de Nederlandse taal geïnstalleerd en dan doet hij het heel even. Dan valt hij weer uit en kun je er niets mee. Dit nogmaals via jullie website gemeld d.m.v. een bericht op de 'contact'-pagina. Wederom geen enkele reactie.

De pen is zonder fysieke oorzaak binnen de garantieperiode onbruikbaar geworden. Dit is gemeld maar daar is niet op gereageerd. Daarna is het nogmaals gemeld maar wederom geen reactie. Dat de pen zo snel kapot gaat zonder aantoonbare oorzaak is niet ravensburger-waardig. Onze jongens willen graag een nieuw spel voor sinterklaas maar daar kunnen ze niets mee zonder pen. Het lijkt mij zeer redelijk als Ravensburger de defecte pen kostenloos zou vervangen. Wij zijn graag bereidt de defecte op te sturen zodat er geen twijfel over is dat de pen kapot zou zijn door fysiek geweld.

Wij vinden dat Ravensburger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MACB
    Ravensburger heeft na telefonisch contact een nieuwe Tiptoi pen opgestuurd. Oude geretourneerd. Naar tevredenheid afgehandeld!