Klacht Ravenza-online.nl: 100% tevredenheidsgarantie wordt niet nagekkmen

Klachtnummer
# 595006
Gebruiker
Mariette
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ravenza adverteert met 100% tevredenheidsgarantie, maar doen moeilijk als je iets terug wilt sturen.

Ik heb de verkeerde maat bh besteld en de verpakking nog niet geopend, maar Ravenza wil eerst foto's zien als bewijs dat de bh niet past. Zij claimen dat het om hygiënische redenen is.

Artikelen blijken uit China te komen

Gewenste oplossing

Ik wil mijn producten retour sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ravenza-online.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ravenza-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen