Klacht Ravenza-online.nl: Misleiding

Klachtnummer
# 594641
Gebruiker
Coco 55
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Product besteld . Na bestelling pas levertermijn en hun garantie bepalingen . Heel afwijkend van de wettelijke regels . 11 dagen na order en nog niet geleverd , deze via mail geannuleerd echter word dit niet geaccepteerd door hun . Alleen via mail contact mogelijk. Achteraf lees ik pas de vele vervelende ervaringen met Revenza . Valt dit onder de noemer “ oplichting”

Gewenste oplossing

Gewoon retour . Niet uit verpakking geweest . Overal mag ik ruilen / retourneren ook lingerie .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ravenza-online.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ravenza-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen