Klacht Ravenza-online.nl: Retourneren niet toegestaan

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 534148
Gebruiker
Anneke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beha's besteld van hun in de maat die ik altijd draagt maar is veels te klein. Bedrijf weigert retour ivm corona. Vind dat er wel makkelijk misbruik gemaakt word van dit excuus. Mijn dochter heeft ze ook besteld, hebben we nog niet ontvangen maar ook die zullen dan niet passen. Dat is dus dan €60 weg gegooid

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Ze hebben mij binnen een uur na het plaatsen van klacht gemaild met voorstel dat ik producten mag retourneren en dat ik aub klacht moet verwijderen. Na het retourneren heb ik er steeds achteraan moeten gaan. Ik wilde van 1 aankoop het geld terug en de andere wilde ik een andere maat. Bijna 4 werken na retourneren heb ik helft van mijn aankoop bedrag terug maar wacht nogsteeds op 2e product.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ravenza-online.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ravenza-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen