Klacht Razerzone.com: Retourzending support

Klachtnummer
# 153410
Gebruiker
EDW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de website van razerzone heb ik vernomen dat als ik een product terug wilde sturen moest ik binnen 14 dagen contact opnemen, dit heb ik netjes gedaan hier is netjes antwoord op uitgekomen en hebben me gevraagd om extra informatie over het product. Daarna is nooit meer contact met me op genomen, heb uiteraard nog een keer contact opgenomen met razer maar wederom weer geen antwoord.

Nu zijn de 14 dagen inmiddels verstreken maar heb ik nog steeds het product in bezit, die ik allang retour had willen sturen, alleen deze gegevens heb ik nooit van razer mogen ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag z.s.m het product willen retour sturen en verwacht van het bedrijf dat ze het geld terug sturen op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Razerzone.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Razerzone.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen