Klacht RB Autoplaza: Komt gegeven garantie niet na

Klachtnummer
# 133372
Gebruiker
gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Ford Fusion gekocht bij dit bedrijf.
Ik kreeg een maand garantie op de motor.
Al snel bleek dat er problemen waren zoals:
Voor dat ik de auto kocht, heb ik nadrukkelijk gevraagd wanneer de distributieriem vervangen was.
De autohandelaar Menr. R. Blom heeft mij verzekerd dat er geen dis. riem in zat maar een distributieketting, bij nader onderzoek bleek er toch een riem in te zitten.
Toen ik R. Blom ermee confronteerde, zei hij dat ik erop moest vertrouwen dat deze 2 jaar geleden vervangen was.
Nergens is hier bewijs van en 3 onafhankelijke automonteurs geven aan de riem, gezien de km stand direct te vervangen.
R. Blom vindt dit onzin en zegt dat dit een vertrouwenskwestie is.
accu moest vervangen worden.
koelvloeistof lekke tank.
Lampje motor ging branden bij uitlezing bleek de sensor kapot.

De oplossing

Ik verwacht van het bedrijf dat zij de kosten van een nieuwe distributieriem en de andere onkosten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RB Autoplaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RB Autoplaza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen