Klacht RB-imperialen: geen reacties op mail, halve levering bestelling, bij terug sturen weigeren van het pakket en geen geld retour

Anoniem

ik heb bij RB imperialen 2 juni op zondag dakdragers en wat aanverwante artikelen besteld twv 306,42 per ideal betaald. direct daarbij gevraagd of hij zich wel aan de beloofde levertijd zou houden aangezien ik ze op zaterdag nodig had (zouden vrijdag geleverd worden) en dat ik ze eventueel ook wel wilde komen ophalen.
elke dag gebeld en gemaild om te vragen hoe het ermee stond maar geen enkele reactie. Vrijdag ochtend nog een keer gebeld en ge sms't maar wederom geen reactie, daarop bij ik elders dakdragers gaan kopen. vrijdag middag werd een deel van de bestelling geleverd. niet compleet. weer gebeld en gemaild maar weer geen reactie. Artikelen teruggestuurd, adres op website is verkeerd, ander adres via KVK, pakket geweigerd, 3e keer verstuurd wel aangenomen maar nog steeds geen geld retour terwijl website beloofd binnen 5 dagen.
reageert nergens op. http://www.rb-imperialen.nl

geld retour en deze man kan wellicht ook verboden worden te verkopen

51000WA1 - Set 2 gegalvaniseerde ladderklemmen € 35,00 1 € 35,00
50010D2 - set 2 heavy duty dakdragers citroen berlingo tot 2008 € 129,00 1 € 129,00
50010AL1 - RVS ladderrol t.b.v. heavy duty dakdragers citroen berlingo tot 2008 € 83,00 1 € 83,00

Subtotaal € 247,00
BTW € 46,93
Verzendkosten € 12,50

Totaal (incl. BTW) € 306,43

Wij vinden dat RB-imperialen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RB-imperialen?