Klacht RB Kozijntechniek: Geen juiste levering en daarna geen contact meer mogelijk

Klachtnummer
# 161921
Gebruiker
HofStra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jaar geleden heb ik deze klacht geplaatst. Is door Klachtenkompas verwijderd omdat er nooit eerder klachten waren over dit bedrijf. Ik zie nu dus andere berichten op de site....
Klacht: 4 jaar geleden hebben ze naar tevredenheid een deur geplaatst bij ons. Ruim 1 jaar geleden een 2e deur. Deze zit er pal naast.
Alleen de kleur is hetzelfde, verder is alles totaal anders: beslag, scharnieren, kozijn. Hij heeft ons dit niet van te voren verteld. Eerst kwam het omdat hij van leverancier was veranderd, daarna was het doorontwikkeling van het product.
Verschillende keren contact gehad; hij belooft veel maar komt niets na. Nu onbereikbaar.

De oplossing

Zelfde handgreep en scharnier als deur ernaast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RB Kozijntechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RB Kozijntechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen