Klacht RB Kozijntechniek: Wel aanbetaling, geen levering

Klachtnummer
# 153783
Gebruiker
Arlé
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maart 2015 offerte getekend voor levering en montage kunstoframen voor het gehele huis. Ondanks aanbetalingen geen levering en geen werkzaamheden. Amper communicatie vanuit RB Kozijntechniek na betalingen (90% van totale bedrag). Nu brief gekregen van Alkuplus (leverancier kozijnen); RB Kozijntechniek bestaat niet meer. Kunstofkozijnen staan daar in de loods (alhoewel in september 2015 telefonisch werd verteld (bij navraag) dat de kozijnen reeds naar Gouda waren).
Of het glas is besteld en zo ja, waar dat is gebleven is onbekend. Alkuplus komt nog met een voorstel. Zal een leuk voorstel moeten zijn, want [naam verwijderd door moderator] is er met ons geld vandoor...

De oplossing

Geld terug of alsnog plaatsing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RB Kozijntechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RB Kozijntechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen