Klacht RCM Cosmetics: Geen K-sumuri binnengekregen wel betaald + Incassokosten !!!

Klachtnummer
# 135799
Gebruiker
Chrystina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door RCM zijn onterecht hogere bedragen dan eerder werd gemeld van mijn rekening afgeschreven.
Heb het gewoon betaald in afwachting maar tot op heden geen K-sumuri pakket binnengekregen. Hierdoor had ik dus mijn geld teruggetrokken + een brief naar RCM toegestuurd wat er aan de hand was, in afwachting op een verklaring maar niks gehoord.
Afgelopen week ligt er opeens een Incasso brief binnen.
Nu probeer ik RCM te bereiken maar geen enkel bereik. Incasso zelf verteld dus dat de hele lijn bij hun hierdoor vol zitten en dat ik niet de enige ben met dit probleem.

De oplossing

Graag zou ik mijn producten binnen willen krijgen, of mijn geld terug + onterechte incasso kosten, omdat ik niks binnen heb gekregen.
Ik zou hierbij ook graag van mijn contract af willen per direct, ik heb jullie hier ook een mail gestuurd 30 september2015. Ik heb hierbij helaas ook niks van teruggehoord.

1 reactie

  1. Auteur
    RCM Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer Lubis,

    Wij proberen u al enige tijd telefonisch te bereiken om tot een oplossing te komen.
    Het is ons helaas nog steeds niet gelukt om u te spreken.
    Zou u contact met ons kunnen opnemen?

    020-3377108

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen