Opgelost door RCM Cosmetics: Ikl wil geen nieuwe pakketten en wil ongevraagde retourneren zonder kosten

txantxan

Ik heb een proefpakket besteld tegen verzendingskosten en deze netjes op tijd betaald. Vervolgens kwamen er ongevraagd nieuwe zendingen binnen, en werd automatisch geld van mijn rekening gehaald. De eerste is betaald. De tweede is gestorneerd. Er is geprobeerd te melden dat er geen behoefte is aan nieuwe zendingen. RCM cosmetics is onbereikbaar.
Nu wordt er een incassobureau op gezet. In een gesprek met dat bureau werd op redelijk botte wijze gezegd: had je maar goed moeten lezen.

Ik wil geen zendingen meer, de oude zendingen terugsturen en de incassoprocedure gestopt zien worden.

RCM Cosmetics is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

txantxan
    Er werd binnen een week gebeld om de klacht af te handelen. Alle rekeningen zijn vervallen, de incasso is stopgezet. De producten hoeven niet teruggestuurd. Dat is per mail bevestigd.
    Maar in alles merk je dat dit bewuste strategie is. Wie klaagt krijgt gelijk, en maar hopen op mensen die niet weten hoe dit aan te pakken. Het zal lucratief blijven.

txantxan

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?