Opgelost door RCM Cosmetics: Ongevraagd tot een contract gedwongen

Inez

Via een gratis aangeboden sample op internet waar je alleen de verzendkosten voor hoefde te betalen wordt er vanuit gegaan dat je na ontvangst een contract hebt aanvaard op een abonnement mits je niet hebt gereageert van in dit geval gezichtcreme.
Nooit zijn prijzen bekend gemaakt. Er wordt maanden later een bedrag van 6,95€ van je rekening afgeschreven onder de naam K- Sumuri gellak. Een onbekende naam die je niet kunt herleiden. Later blijkt dit een onderdeel van RCM Cosmetics te zijn.
Er is nooit gereageerd op mijn brieven. Zelfs een aangetekende brief is genegeerd. Inmiddels is er een incassobureau ingeschakeld en zijn de kosten opgelopen tot € 159,90

Ik vind dat deze manier van reclame maken niet kan.
Ik ben meerdere malen misleid. Eerste keer door K-Sumuri gellak.
Vreem dat onderdeze naam € 6,95van mijn rekening wordt gehaald.
Tweede keer als je tot een abonnement wordt geforceerd als je niets laat weten. Dit blijkt later in de bekende kleine lettertjes te staan.
Dan nog wordt er niet gereageerd op mijn mail en op mijn aangetekende brief en is dit bedrijf dus voor mij onbereikbaar!
Ik vind niet dat ik hoef te betalen want ik heb geen contract met dit bedrijf gesloten.

RCM Cosmetics
    Geachte mevrouw van der Wielen,

Wij hebben u al meerdere malen geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor.
    Op welk tijdstip kunnen wij u het beste bereiken?
    Of heeft u misschien een mobiel nummer waar u op te bereiken bent?

Vriendelijke groet, Valerie Wijngaarde
    U kunt mij nu vandaag bereiken op 06-53735102 of mijn werktefoon: 073-6132931
    Inez
    Na telefonisch contact is alles geregeld. Ik ben overal vanaf. Contract is beeindigd en incassobureau ingelicht. Er wordt niets in rekening gebracht. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee maar hoop dat deze manier van mensen benaderen stopt. Wat er zijn nog veel mensen die er hetzelfde voor staan.

Inez

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?