Opgelost door RCM Cosmetics: Ongewenste nalevering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133656
Gebruiker
hond
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb alleen een proefmonster gevraagt .En niet om vervolg zendingen.Kon mijn vervolgzendingen ook niet terug zenden .geen adres te achter halen.Nu het incasso bureau aan mijn broek hangen.

De oplossing

Wil van het cotract af ,waar ik al niet om heb gevraagt.En wil de twee geleverde paketjes terug sturen .En wil van het incassobureau AF

3 reacties

  1. Auteur
    RCM Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Kroes,

    Wij hebben u al meerdere malen geprobeerd te bellen maar krijgen helaas geen gehoor.
    Op welk tijdstip kunnen wij u het beste bereiken?

    Vriendelijke groet, Valerie Wijngaarde
  2. Auteur
    hond
    Datum
    rcm ZEGT DAT ZE ME HEBBEN GEBELD ,MAAR DAT HEBBEN ZE ECHT NIET GEDAAN.HEB ALTIJD MIJN TELEFOON BIJ ME
  3. Auteur
    hond
    Datum
    RCM heeft mij gebeld, ben van contract af en het incassobureau zal mij niet meer lastig vallen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hond
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen