Opgelost door RCM Cosmetics: Proefpakket NOOIT gekregen verzendingen 1 en 2 wel maar terug gesturd

Hazel Viola Cooper

Ik heb een proefpakket besteld op 7-05-15 waar €6,95 was van mijn bank afgehaald door RCM. Maar ik heb NOOIT de pakket ontvangen. Ik heb hun geprobeerd veel gebeld met geen antwoord, alleen een fax geluid. Ik heb hun een email gestuurd dat ik heb de gratis pakket niet ontvangen en dat ze geen toestemming van me had om geld van mijn bank te afhalen en dat ik wilde niets met hun te maken. Op 30-06-15 hebben ze €59,95 wel afgehaald van mijn bank. Ik heb het meteen terug gedaan en hun geblokkeerd. Op
17-07-15 ontvangt ik het 1st verzending met geen retour adres. Daarna op 7-08-15 komt het 2d verzending binnen. Op 25-08-15 heb ik 2 emails van RCM gekregen als ik niet betaald binnen 7 dagen komt er €40 per verzending boven op die 2 verzending per stuk €59,95 Ik heb die verzendingen nooit moeten ontvangen ze komt omdat ik heb niet binnen 14 dagen die gratis proefpakket terug gestuurd. Ik had het NIET kunnen terug sturen omdat ik heb het NOOIT ontvangen en hun NIET kunnen bereiken.

Op 18-08-15 heb ik de 2 verzendingen ONGEOPEND terug gestuurd met een brief wat er aan die hand is. Stuurde ik met track en trace nummer en gewicht. Op 3-09-15 krijgt ik een email van RCM dat ze zal alles annuleren als ik €59,95 betaald voor 1 verzending. ???
Waarom moet ik betalen ik heb hun GRATIS proefpakket NOOIT ontvangen en heb ik beide 2 pakketen van €59,95 per stuk terug gestuurd!!!! Ik vindt dat ik moet niets betalen maar dat alles moet geannuleerd geworden en hun moet mijn €6,95 plus €8,60 verzend kosten aan me betalen. Total €15,55. Ze zegt ook in het email dat niets is hun schuld dat ze elke dag aanwezig zijn. Ik wordt er letterlijk misselijk van dit soort behandeling. Ik hoop dat jullie kunnen me hulpen. Dank U wel.

RCM Cosmetics is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hazel Viola Cooper
    De klacht is vandaag telefonisch en door emails naar alle tevredenheid opgelost. Ik wil mijn klacht graag sluiten met een positieve toelichting. Dank u wel voor jullie help!

Hazel Viola Cooper

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?