Opgelost door RCM Cosmetics: Rcm cosmetics niet bereikbaar en ongewenste rekeningen

Niettevreden

Vandaag twee mails ontvangen waarin staat dat ik 59,95 moet betalen voor een nagelstudio en vervolgzending. Twee maal 59,95.
Als ik het deze week niet betaal verhogen ze beide bedragen met 40 euro.
Heb de twee pakketjes retour gestuurd omdat ik destijds niks had besteld.
Niks meer van gehoord, dit was mei/juni. Tot vandaag de twee mails.
Ik weet van geen overeenkomst, maar wil dit graag oplossen.
Ben niet bereid dit vele geld te betalen.

Eventueel gemaakte verzendkosten ben ik bereid te betalen, verder wil ik niet meer lastig gevallen worden.

Geachte mevrouw van der Kooi,

Graag willen wij contact met u opnemen maar u heeft geen geldig telefoon nummer opgegeven.
    Kunt u contact met ons opnemen?

020-3377108
    info@rcm-cosmetics.nl
    Niettevreden
    Ik hou mijn telefoonnummer graag privé.
    Ik heb jullie vaak gebeld, maar er word nooit opgenomen.
    Via de mail lijkt mij een prima optie.

Mijn voorstel is om mij uit jullie adressenbestand te verwijderen en niet meer lastig te vallen. Ik kreeg zelfs vorige week een brief van een incassobureau. Maar ook dit deugt niet wanneer ik dit bedrijf Google en hier navraag doe. Nogmaals, ik weet van geen overeenkomst en ik heb de pakketjes terug gestuurd (wat niet verplicht was).
    Geachte mevrouw van der Kooi,

wij hebben u al eerder een bericht gestuurd met het verzoek dat wij graag in contact met u zouden willen komen. Wij kunnen u telefonisch niet bereiken aangezien u, uw telefoonnummer niet wilt doorsturen. Daar hebben wij begrip voor.

Nou hebben wij u gevraagd ons te bellen op 020-3377108 maar ook daar krijgen wij geen reactie op.

info@rcm-cosmetics.nl
    Niettevreden
    Fijn voorstel, maar onmogelijk. Het telefoonnummer een aantal keren geprobeerd te bellen, maar er word nooit opgenomen.. In mijn opzicht kan de afhandeling prima via de mail.
    Geachte mevrouw v.d. Kooi,

Ik heb u een mail gestuurd en uw klacht voor u opgelost.
    Graag ontvang ik via de mail de bevestiging hiervan.

Vriendelijke groet, Valerie Wijngaarde
    Klacht is opgelost.

Niettevreden

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?