Opgelost door RCM Cosmetics: RCM Cosmetics

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123220
Gebruiker
Marijke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg sinds kort K-Sumuri skin conditioner toegestuurd. Ik had er nog nooit van gehoord. Het was een proefflacon. Ik heb nooit iets gelezen over vervolgzendingen en dat ik daar dan ook €59,95 voor moet betalen. Het wordt inene maandelijks toegestuurd en van mijn rekening afgeschreven.
Ik zou schriftelijk kenbaar moeten maken om deze vervolgzendingen stop te zetten.
Dat ga ik nu dan ook doen!
Ik hoop dat jullie daar aan mee kunnen helpen!?
Is het nog mogelijk om geld terug te claimen van eerdere zendingen waar ik nooit om gevraagd heb?

Vriendelijke groeten Marijke de Jong

De oplossing

Ik heb hier nooit om gevraagd en ik wil het ook nooit meer ontvangen!
Ik heb hier nog twee flessen ongebruikt staan. Deze wil ik terugsturen en dan wil ik graag mijn geld terug!
Ik hoop dat u dat voor mij kunt regelen?! Ik hoor graag van u!

Marijke de Jong-Bokhorst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RCM Cosmetics is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marijke
    Datum
    Vanmorgen ben ik gebeld door RCM Cosmetics. Mijn verhaal werd gehoord en ik werd heel vriendelijk tewoord gestaan door een dame. Ik krijg mijn twee keer 60 euro teruggestort!
    Ik stuur de twee flacons die ik thuis heb liggen retour!
    Ik ben er erg blij mee! Uiteraard is verdere toezending stopgezet!

    Gr. Marijke

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen