Opgelost door RCM Cosmetics: sturen van vervolgzendingen waar ik niet om gevraagd heb

Xandra

Ik heb alleen om een proefzending gevraagd en nu krijg ik allerlei vervolgzendingen die ik niet wil.
Geld werd tweemaal van mijn rekening afgeschreven, die heb ik op tijd terug kunnen vorderen. Nu krijg ik via een incasso buro een dwangbevel tot betalen.
Ik heb meerdere berichten verstuurd naar RCM cosmetics dat ik niet van plan was te betalen. En dat ik een schriftelijke bevestiging wilde dat ik geen conditioner meer wilde toe gezonden te krijgen. Nog niet ontvangen.
Ik heb geprobeerd te bellen maar er wordt opgehangen en krijg dus nooit echt iemand aan de lijn of er wordt niet opgenomen.
Heb getracht op de website het contactformulier te gebruiken, maar dit formulier werkte niet .
Hoe dit op te lossen?

Geen zendingen meer, me uit het bestand halen en dat het incassoburo die vordering intrekt en extra verhoogde kosten omdat ik niet betaalde voor bepaalde datum. En ik stuur de twee vervolgzendingen graag naar jullie terug.

RCM Cosmetics is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Xandra
    Ik ben 22/10 (de volgende dag al) telefonisch benaderd door RCM cosmetics en hebben mijn dossier op alle vlakken ook bij het incasso bureau op een zeer correcte manier afgesloten. Mijn dank daarvoor.
    Xandra
    Naar alle tevredenheid bij deze afgehandeld!

Xandra

Ook een klacht indienen over RCM Cosmetics?