Klacht RD4: Geen fatsoenlijk oplossing

Klachtnummer
# 293112
Gebruiker
Hubs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de 2e achtereen volgende week is de vuilcontainer maar half leeggemaakt.
Nu kan ik me voorstellen dat vorige week de GFT bak door de vorst vast zat, maar deze week bij de restafval lijkt het niet zo.
Als antwoord kreeg ik bij rd4 dat ik zelf verantwoordelijk ben als de bak niet leeg is, ik moet dan maar zorgen dat het vuil los in de container zit.
Verder boden ze als enige oplossing dat ze terug wilden komen op onze kosten.
Mijn voorstel was om de volgende keer gratis te ledigen,maar daar wilden de medewerkster niets van weten.
Hopende op een fatsoenlijke oplossing?

De oplossing

Volgende keer gratis ledigen van container

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RD4 is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RD4?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen