Klacht RD4: Medewerker van RD4 gedraagt zich als een botte boer

azu#66

Ik ben rond 50, alleenstaand. 2 jaar geleden had ik een operatie vanwege een tumor en tussentijds meerdere zware longontstekingen. Ik schrijf dit, omdat ik duidelijk wil maken, dat ik wat Corona betreft een risico patient ben.
Toen ik vandaag mijn afval naar het RD4 in de huisbergerstraat wilde brengen, was ik eerst blij dat zij daarop letten dat afstand gehouden wordt. Maar toen ik bovenaan bij de containers stond, waren in een keer heel veel Autos en mensen naast mij.
Ik had mijn auto mooi aan de kant gesteld en wilde mijn zware zakken naar de Containers dragen, waardoor ik al minder lucht heb gekregen. De schaal, welke ik ter bescherming om mijn mond had gebonden, zorgde daarvoor dat ik nog minder lucht had.
Bij de restafval stond een auto en 2 mannen met een masker voor de mond (zoals te zien meerderen mensen daar hadden) hebben hun drek uit de auto naar de container gegooid zodat een hoop stof ontstond. Ik heb geprobeerd een plaats te vinden waar het minder stoffig was, toen werd ik al van een grote dunne medewerker aan geschreeuwd, dat ik de spullen in de container zou gooien. Toen ik zei dat het mij te stoffig was, schreeuwde hij mij aan, dat ik dan thuis moet blijven. En hij bleef aan de gang bij iedere zak die ik haalde. "Die mevrouw is wel erg bang". Daarmee zou ik daarvoor zorgen dat alles verspreid wordt. Behalve "ja, zeker" heb ik niets gezegd, want ik was geschokt, dat iemand zo gemeen kan zijn. Hij had mij bv. ook kunnen helpen ipv mij rond 5 keer te zeggen dat ik thuis moet blijven . Dat hij ook vrouw en kinderen had, hoorde ik hem zeggen. Wat dit met mij te maken heeft, snap ik niet.
Deze vent weet niets over mij en hij weet niet welke emoties hij met zo een gedrag bij de mensen vrij maakt. Vooral bij mensen, die helemaal op zich alleen gesteld zijn. Dat ik dit hier bekend maak, laat toch wel al zien, wat met mij maakt. En daarbij had ik niets gedaan of gezegd wat hem een reden daarvoor had gegeven. Heb mij mooi aan der regels gehouden.

Het zou fijn zijn als het RD4 met deze man een gesprek zou voeren. Ik vermoed, dat zo een gedrag niet bij het beleid van dit bedrijf hoort.

RD4 is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over RD4?