Klacht RD4: Niet ledigen van 2 gft containers

Klachtnummer
# 122768
Gebruiker
John Spijkers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 07-08-2015 heb ik voor 7 uur smorgens 2 gft containers aan de straat gezet om te laten ledigen.Tot op heden is dit nog niet gebeurd.
Op maandagmorgen heb ik gebeld met het servicepunt van de rd4.Deze kunnen mij niet verder helpen.Tenminste zij hebben 3 "oplossingen" waar ik niet mee geholpen ben.
A Met de containers 10 km over straat lopen en daar laten ledigen.
B De 2 containers overhevelen naar de restafval container...gaat dus nooit lukken.
C En als laatste extra betalen om ze nogmaals te laten ledigen.Dus extra betalen zonder dat ik in gebreke ben gebleven..
Klaarblijkelijk heeft de chauffeur de 2 containers over het hoofd gezien,dit omdat de containers van mijn buren 10 meter verderop staan en wel zijn geledigd.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar info@rd4.nl en hoop op een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
J.Spijkers

De oplossing

Zo snel mogelijk ledigen van de 2 GFT containers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RD4 is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RD4?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen