Klacht RD4: Ophaalafspraak bij RD4 niet nagekomen

Klachtnummer
# 55273
Gebruiker
vinck065
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraak met RD4 gemaakt voor ophalen bankstel op 26-3. € 20 euro betaald. Maandag gebeld om te vragen of een bankstel ook hieronder valt. Antwoord ja en telefoniste geeft aan dat het goed is dat ik belde om aan te geven dat het om een bankstel gaat. 26 maart verlof genomen en hele dag voor niks gewacht op. Gebeld met RD4. Ik kreeg te horen dat ze mijn adres niet hadden. Dit klopt niet omdat mijn adres gekoppeld is aan pasnummer RD4 met adres. Op deze reactie kreeg ik na lang wachten het antwoord dat de chauffeur mijn adres niet kon vinden. De chauffeur had volgens de telefoniste lang gezocht maar mijn adres niet kunnen vinden en ze hadden geen telefoonnr van mij. Daarna kreeg ik te horen dat ik maar moet wachten tot morgen. Vandaag, nu 15.15u zou er niemand meer komen. Ik ben zeer boos geworden omdat ik voor niets verlof heb moeten nemen.

De oplossing

Verlofdag compenseren. Zo nee, dan € 20 terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RD4 is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RD4?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen