Klacht RDG247: Geen iTunes tegoed ontvangen, wel betaald via i-deal, en geen reacties op Contactformulier en mail.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268055
Gebruiker
Esmi1980
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Geen iTunes tegoed ontvangen, wel betaald via i-deal, en geen reacties op Contactformulier en mail.

De oplossing

Geld terug storten, zodat ik een nieuwe kaart kan kopen bij een winkel.

7 reacties

  1. Auteur
    RDG247
    Datum
    Beste Klant,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    RDG247
  2. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    5 werkdagen zijn voorbij. Vandaag weer een mail gestuurd met verzoek om mijn geld terug te storten. Tot nu toe nog niets mogen vernemen. Ondertussen maar ergens anders mijn te goed besteld waarbij het wel binnen 10 seconden op mijn account stond.
    Klantvriendelijkheid en service zijn waardeloos en denk dus dat ik net als de rest opgelicht ben.
  3. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nieuwe maand en nog steeds geen oplossing 😡 Ik blijf reageren tot ik een reactie terug krijg waar ik tevreden mee ben!
  4. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nog steeds niets gehoord maar blijf de klacht herhalen. Betaald en niets ontvangen, ook geen reacties meer gehad 😡
  5. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nog steeds geen reactie en site ligt er nog steeds uit!
  6. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nog geen veranderingen dus denk dat klagen via deze weg ook weinig zin heeft! P
  7. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Daar zijn we weer maar helaas is RDG247 er niet meer. Site nog steeds uit de lucht en geen enkele reactie meer gehad. Zag ook dat de site van RDG247 nog maar een paar maanden in de lucht was dus denk een snelle manier om mensen op te lichten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esmi1980
Datum
Uiteindelijke oplossing Nooit meer wat van gehoord. Dus opgelicht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry