Klacht RDG247: Geen iTunes tegoed ontvangen, wel betaald via i-deal, en geen reacties op Contactformulier en mail.

Esmi1980

Geld terug storten, zodat ik een nieuwe kaart kan kopen bij een winkel.

RDG247
    Beste Klant,

Uw klacht is in behandeling genomen. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

RDG247
    Esmi1980
    5 werkdagen zijn voorbij. Vandaag weer een mail gestuurd met verzoek om mijn geld terug te storten. Tot nu toe nog niets mogen vernemen. Ondertussen maar ergens anders mijn te goed besteld waarbij het wel binnen 10 seconden op mijn account stond.
    Klantvriendelijkheid en service zijn waardeloos en denk dus dat ik net als de rest opgelicht ben.
    Esmi1980
    Nieuwe maand en nog steeds geen oplossing 😡 Ik blijf reageren tot ik een reactie terug krijg waar ik tevreden mee ben!
    Esmi1980
    Nog steeds niets gehoord maar blijf de klacht herhalen. Betaald en niets ontvangen, ook geen reacties meer gehad 😡
    Esmi1980
    Nog steeds geen reactie en site ligt er nog steeds uit!
    Esmi1980
    Nog geen veranderingen dus denk dat klagen via deze weg ook weinig zin heeft! P
    Esmi1980
    Daar zijn we weer maar helaas is RDG247 er niet meer. Site nog steeds uit de lucht en geen enkele reactie meer gehad. Zag ook dat de site van RDG247 nog maar een paar maanden in de lucht was dus denk een snelle manier om mensen op te lichten.

Esmi1980
Uiteindelijke oplossing Nooit meer wat van gehoord. Dus opgelicht!