Klacht RDG247: Geen iTunes tegoed ontvangen, wel betaald via i-deal, en geen reacties op Contactformulier en mail.

Klachtnummer
# 268055
Gebruiker
Esmi1980
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geen iTunes tegoed ontvangen, wel betaald via i-deal, en geen reacties op Contactformulier en mail.

De oplossing

Geld terug storten, zodat ik een nieuwe kaart kan kopen bij een winkel.

5 reacties

  1. Auteur
    RDG247
    Datum
    Beste Klant,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    RDG247
  2. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    5 werkdagen zijn voorbij. Vandaag weer een mail gestuurd met verzoek om mijn geld terug te storten. Tot nu toe nog niets mogen vernemen. Ondertussen maar ergens anders mijn te goed besteld waarbij het wel binnen 10 seconden op mijn account stond.
    Klantvriendelijkheid en service zijn waardeloos en denk dus dat ik net als de rest opgelicht ben.
  3. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nieuwe maand en nog steeds geen oplossing 😡 Ik blijf reageren tot ik een reactie terug krijg waar ik tevreden mee ben!
  4. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nog steeds niets gehoord maar blijf de klacht herhalen. Betaald en niets ontvangen, ook geen reacties meer gehad 😡
  5. Auteur
    Esmi1980
    Datum
    Nog steeds geen reactie en site ligt er nog steeds uit!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren