Klacht RDG247: Graag niets bestellen op RDG247

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267939
Gebruiker
Nur
Datum
3 reacties

Details

De klacht

itunes card besteld en betaald met ideal maar de code niet ontvangen. Ik heb via contactformulier contact opgenomen, kreeg een reactie terug om bestellingsnummer door te geven, daarna niets meer van gehoord. Ik wacht nu 5 dagen.
Hen mailadres is:klantenservice@rdg247.com

De oplossing

Geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    RDG247
    Datum
    Beste Klant,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    RDG247
  2. Auteur
    Nur
    Datum
    Ik heb nog steeds geen code ontvangen.
  3. Auteur
    Nur
    Datum
    5 werkdagen zijn al lang versterken maar ze hebben geen contact opgenomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf RDG247 heeft de klacht helaas niet opgelost, geen contact opgenomen, helemaal niets.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RDG247?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen