Klacht RDW: De RDW geeft inferieure kwaliteit rijbewewijzen uit en geeft niet thuis bij de vervanging hiervan.

# 320094
LOCAS

Kwaliteit Rijbewijs.

Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek berichten ik u een inferieure kwaliteit rijbewijs te hebben ontvangen.
Het rijbewijs scheurt namelijk op de perforatie, dat het “watermerk” vormt.
Bij melding hiervan, allereerst bij gemeente, moet ik weer iets. Vervolgens de melding bij de RDW gedaan en wederom moet ik weer iets (dit keer deze mail sturen). De enige die iets moet, is de RDW. De RDW moet een rijbewijs leveren dat bestand is tegen normaal gebruik. Zeker als daar kosten voor inrekening gebracht zijn.
Degene die verantwoordelijk is voor het ontwerp moet iets. Namelijk zijn of haar verantwoordelijkheid nemen en de burger die de moeite neemt om hierover te klagen, serieus te nemen en tenminste een kosteloze vervanging aan te bieden. Vervolgens zou hij zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen en een betere kwaliteit kunnen ontwikkelen. Maar wat doet de RDW? Deze werpt drempels op en verschuilt zich achter procedures. Niemand die de verantwoordelijkheid op zich durft te nemen. Of minderbevoegden die hun meerdere durven te ondervragen over deze kwaliteit.

Graag ontvang ik kosteloos een nieuw rijbewijs.

Kosteloos het rijbewijs vervangen

Wij vinden dat RDW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RDW?