Klacht RDW: Geen kentekencard en tenaamstellingscode ontvangen van het RDW

Klachtnummer
# 312376
Gebruiker
Anton Helmond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OP 18 juni kenteken laten overschrijven op mijn naam tot op heden nog steeds geen kentekencard en tenaamstellingscode ontvangen. RDW geeft aan dat ze reeds 2 x deze documenten hebben verzonden. Bij mij dus nooit aangekomen. Oplossing geven ze zelf aan dat ze aangetekend zullen verzenden, echter dit heeft het RDW nu nog steeds niet gedaan. Ik wacht nu al 1 maand op mijn documenten maar kan dus geen gebruik maken van mijn auto wel motorrijtuigenbelasting en verzekering moeten betalen. En vakantie begint maar kan dus NIET met de auto op vakantie

De oplossing

De document met spoed aangetekend aan mij verzenden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RDW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RDW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen