Klacht RDW: Onfatsoenlijke reactie over mijn vragen aan het RDW en nog steeds het probleem niet opgelost

Klachtnummer
# 275011
Gebruiker
R. Zaalberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drie weken geleden ben ik mijn portefeuille met rijbewijs verloren. De locatie waar ik deze verloren ben is bekend. De portefeuille is gevonden en binnen enkele uren conform richtlijnen voor gevonden voorwerpen bij de gemeente afgegeven. Toen ik me meldde bij de gemeente kreeg ik mijn rijbewijs niet terug. Aangegeven werd dat dit zou worden opgestuurd naar het RDW.
Na twee dagen heb ik gebeld met het RDW. Men kon mij geen informatie vertrekken of het rijbewijs was ontvangen. Alleen dat de procedure is dat dit binnen tien werkdagen wordt teruggestuurd per post naar mijn huisadres.
Na ruim twee weken heb ik weer gebeld met het RDW. Wederom is er geen medewerking bij mijn herhaalde vraag : is mijn rijbewijs ontvangen en wanneer kan ik het terug verwachten. Men suggereert dat ik dan maar een nieuw rijbewijs moet aanvragen.

De oplossing

1. Ik verwacht een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag of mijn rijbewijs is ontvangen en wanneer ik het terug krijg.
2. Excuses voor de uiterst klantonvriendelijke behandeling
3. Een daadwerkelijke oplossing : rijbewijs terug binnen enkele dagen of een nieuw als het bij gemeente of RDW is zoekgeraakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RDW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RDW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen