Klacht RDW: Terugroepactie auto verwijderen RDW doe wat!

RDW madness

In 2016 is de terugroepactie op mijn auto door de Mercedes dealer afgemeld bij het RDW. Ik heb na veelvuldig bellen een schriftelijke bevestiging van de dealer met afmeldnummer enz. gekregen. Het RDW stelt dat de melding niet kan worden verwijderd, omdat de dealer zijn werk niet goed doet. De dealer zegt alles te hebben gedaan. De brief heb ik al diverse malen naar RDW verzonden. Lijkt niet van belang voor RDW, krijg gewoon weer standaardmail moet bij de dealer zijn. En dat kan je heeeel lang volhouden. Ik sta met de rug tegen de muur.
- Bij het klantcontactcenter RDW houden ze geen logboek bij.
- Telkens krijg ik een andere medewerker en opnieuw mijn verhaal.
- Ze verbinden niet door naar de medewerker die ik de voorlaatste keer heb
gesproken.
- Ze bellen NOOIT terug.
- Mail wordt afgedaan met een standaard antwoordt. U moet bij de dealer zijn.
- RDW wil geen contact met de dealer opnemen. Vice versa.
- Mijn telefoonrekening is inmiddels giga. (10 cent per minuut), 16 medewerkers verder.. en nog geen stap dichterbij de oplossing.

Dit is de meest arrogante en klant onvriendelijke organisatie die ik ik mijn leven ben tegengekomen. (eenmaal gooide medewerkster de hoorn erop, omdat ze geen oplossing wist). Kokervisie..Nu ben ik aan het uitzoeken wie systeem eigenaar is om degene verantwoordelijk te stellen. Wordt niet doorverbonden naar het management of naar een klachtenmanager. ONBEGRIJPELIJK!! Voor zoiets simpels. Hoever kun je zakken in Nederland. Het is voor mij een principe kwestie geworden. Heb al besproken met RDW dat ik daar voor de deur ga zitten tot ze met een oplossing komen. (overigens zijn de medewerksters aller aardigst).

Z.s.m. de terugroepactie van mijn auto verwijderen. Dit werkt nl. niet mee bij de verkoop van mijn auto.

Wij vinden dat RDW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RDW?