Klacht RDW: Vanuit buitenland rijbewijs regelen is vicieuze cirkel en bijna onmogelijk

Klachtnummer
# 467700
Gebruiker
Dimphy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn rijbewijs is gestolen in Canada terwijl ik daar studeer. Ik ben inmiddels 7 maanden verder en nog steeds geen rijbewijs. Telefoondienst werkt in cirkels, klachtenformulier worden met standaard text afgehandeld. Terwijl winkels dicht waren in Toronto krijg te horen dat pasfoto niet recent is, niemand die je kan spreken en alles wordt afgehandeld zonder contact, of niet afgehandeld. in een weekl tijd 3 andere mensen gesproken met zelfde klachten. Voor het feit dat RDW een dienst is om mensen te helpen is het schandelijk. Waar krijgen zij geld? Wie keurt dit goed? Ik ben momenteel op zoek naar mensen die dezlefde klachten hebben om een documentaire te maken. Vandaag gebeld voor reactie RDW: te druk en wordt dan opgehangen

De oplossing

veranderen van processen en beseffen dat ze dienstverlenend zijn en hun afhandeling hierop aanpassen alsmede personen die in het buitenland wonen een vervangend rijbewijs verschaffen binnen twee maanden wat volgens mij mogelijk moet zijn. Het duurt nu 8 maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RDW hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RDW?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen