Klacht Reaal Dier & Zorg: Buitensporige verhoging premie en uitkleden dekking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50500
Gebruiker
imi
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Reeds 9 jaar verzekerd bij Proteq, Onlangs nieuwe voorwaarden, basisdekking totaal uitgekleed. Absurde premie in vergelijking met andere verzekeraars . Voorbeeld consulten slechts 150 euro p.j. vergoed. Hierbij gaat men uit van het feit, dat men in het algemeen 5 x p.j. (consult 30 euro) de dierenarts bezoekt. Dus heb je meerdere consulten nodig, mag je die in zijn geheel zelf betalen + 19% eigen bijdrage die je sowieso over de rekening betaalt en je maandelijkse premie van voor mij nu 52,52 p.m. Aangezien mijn hond 9 jaar is en ik eigenlijk niet meer gunstig kan overstappen heb ik mij nu aanvullend moeten verzekeren. Kosten 714 euro per jaar om een beetje veilig gevoel te krijgen. Proteq schrapt alle veel voorkomende aandoeningen uit de basis. Een schande, dat zij met hun quasi sensitieve reclameuitingen, trouwe tweevoeters etc. mensen die al zo lang klant zijn, een flink oor aannaaien. Heb ook het keurmerk aangeschreven. Voldoen volgens hen aan de voorwaarden! Keurmerk?????

Gewenste oplossing

Bestaande klanten met een oudere hond niet beetnemen met deze gewijzigde voorwaarden.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reaal Dier & Zorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Proteq Dier & Zorg
    Datum
    Geachte mevrouw Arvai,Zoals we ook bij uw andere klacht hebben vermeld, hebben wij uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt binnen enkele dagen per post reactie op uw klachten.Met vriendelijke groet,Proteq Dier & Zorg
  2. Auteur
    imi
    Datum
    Heb een email gekregen met een reactie op het niet ontvangen van een bevestigingsmail op ingediende declaratie, met de mededeling dat Proteq het zo spoedig mogelijk zal afhandelen, terwijl deze declaratie al afgehandeld is. Dus een beetje langs elkaar heen gewerkt. Wordt ook gereageerd op mijn klacht aan Proteq. Volgens verwachting. Nul inhoud. Kan er niets mee.
    Ben niet verantwoordelijk voor miljardenverlies bij SNS.
  3. Auteur
    Proteq Dier & Zorg
    Datum
    Onlangs heeft u e-mail contact gehad met de heer Boer. En wij gaan er van uit dat u inmmiddels onze reactie op uw klacht per post heeft ontvangen.Wij vertrouwen erop dat u antwoorden heeft gekregen op uw vragen.Met vriendelijke groet,Proteq Dier & Zorg
  4. Auteur
    imi
    Datum
    Er is totaal niets opgelost. Je krijgt een verhaal waarom ze besluiten om absurde premies te vragen en het pakket uit te kleden. Dus men gaat gewoon verder op de weg om de klanten uit te persen. Proteq is onderdeel van SNS Reaal. Verlies geboekt van 2 miljard. Bovendien loopt er een fraudezaak door een klokkenluider die ook een flink bedrag claimt, dacht rond de 7 ton. Dus er moet ergens dekking gevonden worden, dan maar bij de klant.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Reaal Dier & Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen