Opgelost door Reaal Dier & Zorg: Eenzijdige wijziging van de polisvoorwaarden

Soffers

Wij hebben al jaren een huisdierenverzekering. Nu blijken de polisvoorwaarden gewijzigd te zijn. Tandheelkundige ingrepen worden maar deels vergoed. Volgens de klantenservice moeten wij een aanvullende verzekering van ca. 7 euro/mnd nemen bovenop de al dure verzekering van ca. 35 euro. Tevens wordt gesteld dat wij ook op kunnen zeggen. Echter, onze hond is bijna 11 jaar oud en wordt bij geen enkele andere verzekering meer geaccepteerd. Kortom, we staan met de rug tegen de muur.
Wij willen dat Proteq haar oude polisvoorwaarden handhaaft.

De oude polisvoorwaarden handhaven.

Wij vinden dat Reaal Dier & Zorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Proteq Dier & Zorg
    Wij hebben uw klacht ontvangen, deze is aan de juiste afdeling doorgestuurd. U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen een schriftelijk antwoord.Met vriendelijke groet,Proteq Dier&Zorg
    Afdeling Servicedesk
    Soffers
    Om de klacht in behandeling te houden moeten wij reageren. Wij wachten de 14 dagen af.
    Proteq Dier & Zorg
    Wij hebben u een brief gestuurd met betrekking tot u klacht, wij gaan er vanuit dat u deze brief heeft ontvangen.Met vriendelijke groet, Proteq Dier&Zorg
    Afdeling Servicedesk
    Soffers
    Ik ben het totaal oneens met de reactie van Proteq. Ik heb al meer dan 10 jaar de huisdierenverzekering. Nu de hond oud is, bijna 11 jaar, wordt de polis eenzijdig gewijzigd en kan ik met een toeslag van 20% de verzekering handhaven.
    Ik kan naar geen enkele andere verzekeraar omdat de hond te oud is en sta dus compleet schaakmat. Ik wil Proteq houden aan de oorspronkelijke polisvoorwaarden.
    Proteq Dier & Zorg
    Wij hebben uw reactie op onze brief gezien, u ontvangt spoedig een schriftelijke reactie van Proteq Dier&Zorg.
    Proteq Dier & Zorg
    Wij hebben u een brief gestuurd met daarin een reactie.Wanneer het oordeel van de directie van Proteq Dier & Zorg na het doorlopen van de klachtenprocedure voor u niet bevredigend is én u een consument bent in de zin van de reglementen van het KiFiD, kunt u - binnen drie maanden na de datum waarop de directie van de verzekeraar een standpunt heeft ingenomen - zich wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening ('KiFiD')
    Postbus 93257
    2509 AG Den Haag
    Telefoonnummer 070-333 8 999
    www.kifid.nl. Voor meer informatie over de klachten- en geschillenprocedure en de daaraan verbonden kosten: wordt verwezen naar (de website van) het KiFiD."
    Soffers
    Ik heb uiteindelijk maar geaccepteerd dat de verzekering met terugwerkende kracht wordt aangevuld. Proteq vergoed ook met terugwerkende kracht de medische kosten van de afgelopen periode.
    Proteq Dier & Zorg
    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben aan uw verzoek voldaan.
    Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
    Klacht is afgehandeld