Opgelost door Reaal Dier & Zorg: Geen vergoeding operatie

Geachte heer / mevrouw,

Onze franse bulldog van 15 maanden is laatst overlopen door een grote hond op het strand. Nu leek er op dat moment niks aan de hand en hebben dus ook geen gegevens van de baas van deze hond. Na een paar dagen ging onze hond steeds meer mank lopen en zijn wij met haar naar de dierenarts geweest. De dierenarts heeft ons doorverwezen naar een dierenkliniek en daar werd geconstateerd dat ze geopereerd moest worden. Tijdens de operatie bleek dat er door trauma een stuk bot is afgebroken (kom van de knie), waardoor de patella niet op zijn plek bleef, dus stempel patellaluxatie). Nu wordt er aangegeven dat er niks vergoed wordt omdat dit buiten onze verzekering valt. De arts gaf aan dat dit geen "gewone" patellaluxatie is (ze had dit nog nooit gezien bij een patellaluxatie) en dat dit dus echt n.a.v. trauma is ontstaan.

Tineke Lamers

Wij zouden graag een vergoeding in de kosten ontvangen, aangezien de kosten voor operatie bijna € 1600,- bedragen en dit n.a.v. trauma is ontstaan en geen "normale" patellaluxatie betreft.

Wij vinden dat Reaal Dier & Zorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Proteq Dier & Zorg
    Vanmorgen heb ik contact opgenomen met mevrouw Lamers om het dossier van Senna te bespreken. We zijn samen, in goed overleg, tot een oplossing hiervoor gekomen.

Esther Cosman
    Proteq Dier & Zorg
    Tineke
    Vanmorgen gebeld door mevrouw Cosman van Proteq en zij kwam meteen met een oplossing! Fijne en nette afhandeling, zeer tevreden! Bedankt Proteq!

Tineke Lamers

Tineke

Ook een klacht indienen over Reaal Dier & Zorg?