Klacht Reaal Dier & Zorg: Misleiding

Klachtnummer
# 50529
Gebruiker
imi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Naast het schrappen van vergoedingen voor consulten (5 max. p.j. tot 150 euro), zijn vergoedingen voor medicijnkosten voor chronische aandoeningen bepaald op 50%! i.p.v. 19%. Tumoren alleen via aanvullende verzekering. Komt volgens Proteq te vaak voor.
Dus alle zaken die je je huisdier niet toewenst, maar kunnen optreden met vaak de hoogste kosten, kun je grotendeels zelf betalen. Er is al aangekondigd, dat de verzekering ieder jaar wordt geëvalueerd en wordt geïndexeerd met 4%. Mocht het dus zo zijn, dat in het volgende jaar ingegroeide teennagels vaak voorkomen, zal men dit weer schrappen.
Misleidend is , dat ik verleden jaar werd geconfronteerd met een toeslag, omdat mijn hond 8 jaar was. Verheugd om te horen, dat dit dit jaar is geschrapt, echter is het met een uitgeklede basisdekking bijna noodzakelijk om je aanvullend te verzekeren, bijkomende kosten 5,83 excl. assurantiebelasting en de indexering van 4% bovenop je premie. Erg coulant dus! Puur misleidend.

De oplossing

Terugdraaien van beperkende voorwaarden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reaal Dier & Zorg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Proteq Dier & Zorg
    Datum
    Geachte mevrouw Arvai,Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen, u ontvangt binnen enkele dagen per post reactie op uw klacht.Met vriendelijke groet,Proteq Dier & Zorg
  2. Auteur
    imi
    Datum
    Hoop, dat de reactie anders is dan in de mij toegezonden email. Overigens heb ik er geen bezwaar tegen, dat u uw reactie op de site vermeldt.
  3. Auteur
    Proteq Dier & Zorg
    Datum
    Geachte Mevrouw Arvai,Zoals we ook Zoals we ook bij uw andere klacht hebben vermeld, heeft u e-mail contact gehad met de heer Boer en gaan wij er vanuit dat u inmiddels onze reactie op uw klacht heeft ontvangen.Wij vertrouwen erop dat u antwoorden heeft gekregen op uw vragen. Met vriendelijke groet, Proteq Dier & Zorg
  4. Auteur
    imi
    Datum
    Absoluut niet tevreden met afhandeling. Blijf erbij, dat Proteq zijn klanten misleidt. Een bedrag van bijna 60 euro per maand is en blijft absurd, hoe mooi ze het ook willen verpakken. Daarnaast hebben ze een tevredenheidsenquête, waarvan de uitkomst al bekend is. Er zijn hierbij hele grote vraagtekens te plaatsen.

Ook een klacht indienen over Reaal Dier & Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen