Klacht REAAL: Asociaal van Reaal verzekeringen dat de mensen willen niet helpen.

Mu

Ik heb een klacht ingediend bij Reaal verzekering.Maar ik heb paar vragen gesteld ?Maar op geen een vraag een eerlijke antwoord gekregen.

M.V.G

Mijn hypotheek aflossen.

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

REAAL
    Geachte heer Kasumovic,Vervelend om te horen dat u zich niet geholpen voelt. In de voorgaande reacties hebben wij zo duidelijk mogelijk uw vragen beantwoordt. Mocht u ontevreden zijn over de inhoudelijke behandeling van uw vragen of de toonzetting in de reacties kunt u daarvoor via onderstaande link een officiële klacht indienen bij Reaal. Dat kan overigens ook telefonisch via 072 - 519 40 00. Link naar klachtenformulier: http://bit.ly/16WHBeBAls u geen vertrouwen heeft in een correcte behandeling van uw klacht door Reaal kunt u zich wenden tot de Autoriteit Financiële Markten. Deze instelling houdt toezicht op het gedrag van de financiële markt, waar ook Reaal deel van uitmaakt. Ik hoop dat de behandeling van de klacht leidt tot herstel van uw vertrouwen in onze organisatie. Met vriendelijke groet,Jozef
    Reaal webcare

Ook een klacht indienen over REAAL?