Klacht REAAL: behandelen niet mijn schade aan de auto die veroorzaak door een tegenligger

Anoniem

Ik werd aan gereden door een andere auto ik stond nml stil, om mijn vrouw uit te laten en het huis in te gaan een ander voertuig reed links van mijn voertuig langs de deuren en die werden beschadig schade ca 900 euro we hebben de formilieren in gevuld en die is door de tegen partij later veranderd en zei dat ik achteruit reed, wat niet waar is, mijn verzekering heeft hem betaald, terwijl het das de zaak nog in behandeling had ,en reaal stuurde mij vlug een rekening van de no claim, de tegenligger, gaf geen voorrang zat op de verkeerde weg helf en vulde het formilier larter anders in , en ik krijg de schuld

Ik wil de schade aan mijn voertuig word vergoed , de tegenligger is de schuldige, hij reed nml tegen mijn auto op,, ik niet, ik stond stil mijn vrouw was getuigen ,hij heeft waarschijnlijk de bocht te kort genomen,en geen voorang gegeven, en zo met zijn bumper langs mijn deuren van de auto gereden ,en heeft de schade veroorzaak, hij had niets aan zijn auto ,ik wel de 2 deuren zijn beschadig

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste klant,
    Gister heb ik contact met u gehad over deze lopende klacht. U geeft aan dat de tegenpartij heeft gefraudeerd met het schadeformulier. Dit maakt het meteen een lastige case. Ik heb ondertussen contact opgenomen met het afdelingshoofd van REAAL Schade verzekeringen. Nog deze week neem ik telefonisch contact met u op om de voortgang te bespreken.
    Webcare REAAL
    REAAL
    Beste klant, Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Naar aanleiding daarvan neemt u contact op met uw adviseur, Das rechtsbijstand en eventueel het juridisch loket. Graag informeer ik u verder.Schade
    Er is sprake van één schade, maar er zijn twee dossiers. Dit omdat er op de polis twee dekkingen zijn gesloten. Een WA-dekking en een rechtsbijstanddekking.
    Das
    Vanwege het feit dat u van mening bent dat u niet schuldig bent hebben wij uw schademelding doorgezet naar de DAS. Ze hebben veel juridische kennis in huis en kunnen u goed verder helpen.Tegenpartij
    Omdat uw tegenpartij van mening is dat u wel aansprakelijk bent hebben wij, als aansprakelijkheidsverzekeraar van de auto, de claim van de tegenpartij in behandeling genomen. Ons oordeel was uiteindelijk dat de tegenpartij schadeloos gesteld diende te worden.
    Claim
    Wij kunnen een claim van uw tegenpartij niet afhouden omdat de Das nog probeert uw schade te verhalen. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we moeten betalen en hebben dat daarom ook gedaan. Wel is het zo dat de verzekeraar van de tegenpartij in haar afwijzingsgrond niet mag zeggen dat ze afwijzen omdat REAAL heeft betaald. We noemen dit "gescheiden vorderingen". Fraude
    Mocht u de overtuiging hebben dat uw tegenpartij gefraudeerd heeft, dan kunt u hiervan aangifte doen.
    Uw adviseur
    Ik heb vandaag contact opgenomen met uw adviseur. Deze zal vandaag nog contact met u opnemen en u uitnodigen op kantoor. Samen met hem kunt u een brief opstellen en deze naar ons verzenden. Uw adviseur is de aangewezen persoon om u hiermee te helpen.
    Procedure
    Ik vind het spijtig dat u het gevoel heeft dat het op dit moment niet loopt zoals het zou moeten lopen. Ik hoop dat u begrijpt dat wij ons aan bepaalde regels moeten houden. Ik ga er echter vanuit dat de inspanningen van DAS en van uw adviseur u het vertrouwen zullen geven in een rechtvaardige afhandeling van dit dossier. Met vriendelijke groet,
    WEBCARE REAAL

Ook een klacht indienen over REAAL?