Klacht REAAL: Compensatie voor woekerpolis wordt niet overgemaakt

hsvt

Op 29-3-2013 krijgen wij een brief dat Reaal E 2073,41 na invulling van het antwoordformulier aan ons zullen overmaken als compensatie.

Formulier nog de zelfde dag geretourneerd.
Omdat we niets ontvangen 25-4 gebeld. Er wordt toegezegd half mei wordt het overgemaakt.
27-5;
naar het bedrijf gefaxt, waar het geld blijft , tegelijk om vergoeding van renteverlies gevraagd
5-6
nog steeds niets ontvangen weer gebeld, zou 10-6 overgemaakt worden, inmiddels is het 3-7 ; nog steeds niet ontvangen( ontvangst fax wordt bevestigd)

Compensatie bedrag van E 2.073,41 overmaken op mijn levenslooprekening bij de Deltalloyd

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

REAAL
    Beste heer Van Trotsenburg,Excuus voor het moeizame traject van de doorstorting van uw compensatie.Om dit nu zo snel mogelijk voor u te realiseren heb ik getracht u telefonisch te bereiken. Op die manier bespreken wij graag een aantal belangrijke punten met u.
    Heeft u toevallig een 06-nummer waarop wij u kunnen bereiken?
    Dat vernemen wij graag van u. U kunt dit sturen naar het volgende e-mailadres:webcare@reaal.nlWij zullen u dan spoedig bellen. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet,Monique
    hsvt
    Heb per e-mail ook mijn mobiel nr gegeven, ben benieuwd
    REAAL
    Beste heer Van Trotsenburg,Goed u gesproken te hebben.
    Wij zien uw e-mail graag tegemoet.Vriendelijke groet,Monique
    REAAL
    Beste heer Van Trotsenburg,Bedankt voor het aangepaste verzoek.Dit heb ik doorgezet naar de juiste afdeling ter spoedige verwerking.Heeft u aanvullende vragen? Schroom niet; u weet ons te vinden.Vriendelijke groet,
    Monique REAAL Webcare
    hsvt
    Er is de afgelopen maanden zo vaak toegezegd dat afhandeling slechts een paar dagen zou duren dat ik het eerst wil zien, en dan pas zal ik hier het voorstel, dat niets nieuws bevat, als geaccepteerd zal classificeren.
    REAAL
    Beste heer Van Trotsenburg, Uiteraard begrijpen wij dat u de klacht als afgehandeld ziet zodra u het geld op de rekening heeft.
    Gistermiddag is alles in werking gezet zodat de uitkering vandaag gedaan kan worden. Vervolgens zal Achmea dit nog moeten verwerken en zal het dus na het weekend op uw eigen rekening zichtbaar zijn. Laat u het ons weten als u het geld op de rekening heeft?Met vriendelijke groet,Marco
    REAAL
    Beste heer van Trotsenburg,De uitbetaling is nu ongeveer een week geleden gedaan.
    Heeft u inmiddels bericht ontvangen van uw nieuwe bank/verzekeraar? Of wellicht heeft u het gezien op internetbankieren?We willen graag zeker weten dat het nu in orde is:)Met vriendelijk groet,
    Reinout
    REAAL
    Beste heer van Trotsenburg, Heeft u de compensatie ontvangen?
    Graag vernemen wij of alles in orde is of dat wij nog iets voor u kunnen betekenen.Met vriendelijk groet,
    Marco
    hsvt
    Tot op heden geen bericht van Centraal Beheer ontvangen dat het bedrag is overgemaakt!Wanneer, op welke rekening, met welke vermelding is dat gedaan?
    Of blijft Reaal nog steeds in gebreke?

hsvt

Ook een klacht indienen over REAAL?