Opgelost door REAAL: nog geenbericht compensatie ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37211
Gebruiker
jcvelde71
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na klacht te hebben neergezet op klachtenkompas werd mij verzekerd dat ik
voor 1 oktober bericht zou krijgen over hoogte compensatie van 2 polissen
Bij een polis is dit ook gebeurd en is netjes afgehandeld bij andere afgekochte polis niks vernomen.
Het is nu 10 oktober en heb nog niks vernomen over compensatie van bovengenoemde polis. Heb gemaild en telefonisch contact gehad en niks mee opgeschoten zelfs geen mail teruggehad.
En weer van die standaard antwoorden gehad.
Ik verwacht hier een snelle reactie op.

De oplossing

heel snel een reactie en brief met berekening compensatie , wat nu toch wel vrij normaal zou zijn lijkt mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    REAAL
    Datum
    Beste heer Van de Velde,Wij balen er enorm van dat u weer klachtenkompas dient te gebruiken om verder geholpen te worden. Dit is niet wat u van ons mag verwachten, wij bieden onze excuses aan.Wat betreft de compensatieberekening voor polis 1815016948, is ons op 10 september door de Compensatieafdeling gemeld dat deze op de 'spoedlijst' was geplaatst. Deze polis moet, doordat deze al langere tijd geleden is afgekocht, handmatig worden berekend. Helaas is het niet gelukt dit voor 1 oktober te doen.
    De op dit moment geldende streefdatum is 15 oktober, dit geldt voor alle polissen die nog handmatig berekend diende te worden. Uw polis valt hier dus ook onder.
    Voor de zekerheid sturen wij de compensatieafdeling nogmaals een herinnering om uw polis zo snel mogelijk te berekenen en de brief aan u te versturen.Wij gaan er van uit dat het niet nodig is, maar mocht u op 15 oktober nog niks hebben ontvangen kunt u ons dan een mail sturen? Ons e-mailadres is webcare@reaal.nl. Wij hopen dat u de brief voor 15 oktober ontvangt, mochten wij een bericht van de compensatieafdeling ontvangen omtrent uw polis, dan laten wij u dat via deze website weten.Met vriendelijke groet,
    Marco
    REAAL Webcare
  2. Auteur
    jcvelde71
    Datum
    net gemaild naar webcare reaal, ze hebben mij gebeld en gezegd dat ik eind volgende week via de post berekening binnen zou hebben.
    Ik ben benieuwd !!!!!!
  3. Auteur
    REAAL
    Datum
    Beste heer Van de Velde,Goed u zo even gesproken te hebben.
    En toevallig dat ons gesprek met uw e-mailverzending samenliep (-:U hoort van ons.Vriendelijke groet,Monique
    REAAL Webcare
  4. Auteur
    jcvelde71
    Datum
    idd brief ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jcvelde71
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over REAAL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen