Klacht REAAL: pensioenfonds beweerd dat ik 27 maanden te veel aan pensioen ontvangen heb en dat ik dat in 7 maanden moet terug betalen

Anoniem

Ik ben vroegtijdig met prepensioen gegaan maar met de afspraak dat ik tot mijn 65 jaar voor de SNS bank werkzaamheden zou kunnen verrichten.
Op 25 mei krijg ik een schrijven van SNS REAAL Pensioenfonds dat men een en ander verkeerd berekend heeft en dat ik 27 maanden te veel aan pensioen heb ontvangen en dat ik dat in 7 maanden zou moeten terug betalen (een vermindering van meer dan euro 500,- per maand).
Ik schrijf daarover een brief aan de directie van het pensioenfonds en aan de desbetreffende medewerker dat ik met het geheel niet eens ben en een fatsoendelijke onderbouwing wil krijgen.
Wat schets mijn verbazing op mijn brieven wordt niet gereageerd en bij de pensioenbetaling 15 juni 2012 wordt ik met meer dan euro 500 gekort. al et al een trieste vertoning

uitzoeken wat juist is, hebben hun gelijk, met een beter voorstel komen,heb ik gelijk
alles terug draaien en mij een schade vergoeding betalen ivm met geestelijk leed

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

REAAL
    Beste klant,Wij hebben uw bericht gelezen.
    Inmiddels hebben wij contact opgenomen met het pensioenfonds. De klacht is bij hen bekend.Binnen enkele dagen komen wij hier op terug.Met vriendelijke groet,
    Webcare REAAL ^RS

Ook een klacht indienen over REAAL?