Klacht REAAL: Reaal keert beloofde geld niet uit

IPLA

We hebben onze participatieplanpolis (woekerpolis) opgezegd, al in februari. De hypotheekbank is akkoord gegaan, en heeft Reaal die toestemming verstuurd. Reaal zegt het niet te hebben ontvangen. Nogmaals door INGbank verstuurd. Nu hebben we wel een offerte van de uitkering die men zal storten gekregen, in april, maar uitkeren doen ze nog steeds niet. Klanteservice stuurt je van kastje naar de muur. ONze tussenpersoon zegt dat hij ze omder druk zet om uit te keren. Nu is zelfs het ultimatum van 48 uur dat hij instelde verstreken, maar wij kunnen nog steeds fluiten naar ons geld. DIt bedrijf is onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk.

Onmiddelijke uitkering van onze participatieplanpolissen en compensatie van de geleden schade, zoals rente die we te veel bataalden door vertraging in aflossing van de hypotheek, belkosten en alle tijd die we hiermee zijn bezig geweest (ik schat zo'n 20 uur werktijd), plus de compensatie voor de onterecht gerekende kosten die je voor een woekerpolis hoort te ontvangen.

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over REAAL?