Klacht REAAL: REAAL NIET lekker geregeld

Klachtnummer
# 295247
Gebruiker
Gloudemans2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Informatie opvragen bij REAAL naar aanleiding van het overlijden van mijn vader over polissen duurt meer dan 2 maanden. Tevens reageert REAAL niet op gestuurde mails en stellen ze na 10 telefoontjes het opsturen van de informatie uit. Ze gebruiken de hoge werkload op de afdeling als excuus.

De oplossing

Informatie zo snel mogelijk schriftelijk aanleveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over REAAL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen