Klacht REAAL: Uitkeren van lijfrente verzekering, 5 maanden later wacht nog steeds op mijn geld!

Simone

Begin oktober'13 contact opgenomen met vragen hoe te handelen ivm uitbetalen lijfrente verzekering. Vriendelijk te woord gestaan en papieren ontvangen. Na terug sturen van papieren niets meer gehoord. Ik, November gebeld, nee ze hadden alles ontvangen ik zou een offerte ontvangen. Ik December gebeld, ze hadden nog iets v d belasting nodig ( kwijtgeraakt ) want een maand eerder hadden ze alles al. Half december offerte ontvangen, verkeerd want ze hadden geen rekeneing gehouden met niet afgetrokken lijfrente. Gebeld, ontvang pas 16 januari nieuwe offerte. Gebeld eind januari waar het geld blijft staat binnen een week op uw rekening. Gebeld 7 febr. Nee het duurt nu nog een week. Gebeld 17 febr, nee mevrouw ik begrijp hier niets van. Ik regel het voor u 19 febr staat het op uw rekening. 21 Febr. 9.00 uur gebeld nee mevr ik ga het nakijken en bel u terug. 13.00 uur nog niemand gebeld. Ik bel kl serv weet van niets geen notitie gemaakt van gesprek die ochtend. Ik wacht al5 mnd !

Direct vandaag het geld op mijn rekening!
Compensatie voor de tijd die men mij an het lijntje heeft gehouden.
Compensatie voor mijn telefoonkosten.

Wij vinden dat REAAL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

REAAL
    U geeft aan dat de afhandeling van uw verzoek al 5 maanden duurt. U wilt de uitkering nu zo snel mogelijk ontvangen.Volgens onze administratie ontvingen wij pas in december 2013 uw verzoek voor een afkoopofferte. En er waren een aantal zaken die de afhandeling vertraagden. Wij hadden de brief van de Belastingdienst bijvoorbeeld niet ontvangen.We vinden het vervelend dat het afkopen van uw verzekering daardoor vertraagd is. Zoals reeds telefonisch toegezegd wordt de afkoopwaarde alsnog zo snel mogelijk overgemaakt.Met vriendelijke groet,
    Reinout
    REAAL Webcare
    Simone
    In een telefoon gesprek dat per email is bevestigd is beloofd dat het geld vandaag op mijn rekening zou staan. Het is nu na 15.00 uur en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Van een telefonisch gesprek met een van de medewerkers van de klantenservice werd ik niets wijzer, daar werd gezegd dat degene er een spoed van zou maken, dit was toch vrijdag al gedaan? Wanneer ik dan eindelijk mijn geld zou krijgen? Daarop kon degene geen antwoord geven. Een leiding gevende kreeg ik niet te spr
    Simone
    U schrijft dat de uitbetaling wat vertraagd is. Wat vertraagd? U beloofd mij nu al weken dat het geld binnen een paar dagen op onze rekening staat. Als u alle spullen binnen had zou het maximaal 3 weken duren.....
    Wij verliezen al heeeel veel geld met deze afkoop, en nu moeten we er ook nog maanden op wachten. Wat betekent spoed bij u?
    Een tegemoet koming in alle tijd, alle telefoongesprekken, alle kosten die ik gemaakt heb zou wel het minste zijn. Als ik zo met mensen / klanten zou omgaan..
    REAAL
    Beste Simone,We hebben je gegevens weten te achterhalen en de situatie bekeken. Wij kunnen niet anders dan toegeven dat het niet goed is gegaan met het afkoopproces. De uitkerende afdeling doet er alles aan om het bedrag zo snel mogelijk uit te keren. Helaas kan ik, net zoals mijn collega's telefonisch al doorgaven, geen beloften doen wat betreft een datum van uitkering. Wij hopen echter dat u het geld nog deze week op uw rekening heeft.
    Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Marco
    REAAL Webcare

Ook een klacht indienen over REAAL?