Opgelost door Readers Digest: Aanmaning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135458
Gebruiker
Bernadotte
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 27 oktober 2015 heb ik een aanmaning ontvangen, gedateerd op 17 oktober 2015.
Sinds begin dit jaar heb al geen tijdschriften meer ontvangen en klagen helpt niet want Readers Digest is onbereikbaar. De website (die ook op hun briefpapier staat) bestaat niet, die wordt door gelinkt naar Facebook. Ik ben niet de enige met deze klacht, want op klachten.nl komt deze klacht een aantal malen voor.

Gewenste oplossing

In principe zou ik het teveel betaalde abonnementsgeld terug willen ontvangen en het abonnement willen opzeggen. Ik ga zeker niet betalen voor niet geleverde diensten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Bernadotte
    Datum
    Het lijkt er op dat de klacht is opgelost, ik heb inmiddels een email ontvangen, met de mededeling dat ze het hebben verwerkt in hun administratie. Nu nog even afwachten of dit werkelijk zo is.
  2. Auteur
    Bernadotte
    Datum
    Inmiddels heb ik een ondertekende bevestiging ontvangen, dat mijn abonnement is beëindigd en eventuele aanmaningen mogen worden genegeerd.
  3. Auteur
    Bernadotte
    Datum
    Via hun emailadres hebben ze uiteindelijk wel gereageerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen