Opgelost door Readers Digest: Aanmaning

Bernadotte

Op 27 oktober 2015 heb ik een aanmaning ontvangen, gedateerd op 17 oktober 2015.
Sinds begin dit jaar heb al geen tijdschriften meer ontvangen en klagen helpt niet want Readers Digest is onbereikbaar. De website (die ook op hun briefpapier staat) bestaat niet, die wordt door gelinkt naar Facebook. Ik ben niet de enige met deze klacht, want op klachten.nl komt deze klacht een aantal malen voor.

In principe zou ik het teveel betaalde abonnementsgeld terug willen ontvangen en het abonnement willen opzeggen. Ik ga zeker niet betalen voor niet geleverde diensten.

Bernadotte
    Het lijkt er op dat de klacht is opgelost, ik heb inmiddels een email ontvangen, met de mededeling dat ze het hebben verwerkt in hun administratie. Nu nog even afwachten of dit werkelijk zo is.
    Bernadotte
    Inmiddels heb ik een ondertekende bevestiging ontvangen, dat mijn abonnement is beëindigd en eventuele aanmaningen mogen worden genegeerd.
    Bernadotte
    Via hun emailadres hebben ze uiteindelijk wel gereageerd.

Ook een klacht indienen over Readers Digest?