Opgelost door Readers Digest: abonnement betaald, weer een rekening, opzegging gedaan geen reactie.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 100595
Gebruiker
erretje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december 2014 heb ik het abonnement op readers digest (het tijdschrift Het Beste) voor het jaar 2015 betaald en meteen schriftelijk opgezegd. Geen reactie op de opzegging gehad en nu, op 7 maart een rekening gekregen voor de abonnementskosten van 2015. Die heb ik al betaald en ik wil graag een bevestiging van de opzegging.

De oplossing

Geen rekeningen meer en een bevestiging van mijn opzegging

1 reactie

  1. Auteur
    erretje
    Datum
    niks van het bedrijf gehoord. Nooit meer readers digest. Was ooit een betrouwbaar bedrijf....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erretje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog abonnement stopgezet
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Readers Digest?