Opgelost door Readers Digest: Abonnement betaald voor 1 jaar en 4 maanden ontvangen.

sad Opgelost
M. Schilder

Ik ben al jaren abonnee van Het Beste van Readers Digest. In maart 2016 ontving ik een acceptgiro voor het nieuwe jaar mei 2016 tot mei 2017 en deze moest voor 6 april betaald zijn. Op 21 maart deed ik de betaling ad € 44,50. In mei kreeg ik een aanmaning. Ik stuurde mijn betalingsbewijs door en het zou in orde komen. Door persoonlijke omstandigheden, ziekte, ongeluk en ziekenhuisopname e.d. vergat ik alles. In december kwam ik erachter dat ik na mei 2016 nooit meer een magazine had ontvangen en meldde dit. Opnieuw moest ik mijn betaling bewijzen. Weer ontving ik niets.In januari opnieuw aan de bel getrokken.Na een paar mails heen en weer, waarbij ik ook gevraagd heb mijn abonnementsgeld terug te storten, kreeg ik een mail, dat mijn abonnement met ingang van november was toegepast en dat het abonnement door zou lopen tot mei! Dat is fijn... niet dus, want november tot mei is een half jaar, terwijl ik voor een jaar betaald heb! Inmiddels werden november t/m januari toegestuurd. Daarna ontving ik weer niets! Readers Digest blijft ontkennen dat er iets fout gaat en lost het probleem niet op! Ik heb nu 4 van de 12 betaalde maanden ontvangen dus nog 8 maanden tegoed.

Excuus en 8 nummers van het magazine of het abonnementsgeld voor 8 maanden terug, wat mijn voorkeur heeft!

M. Schilder
    Nu vielen van de week ineens de ontbrekende nummers op de mat, waarom nu wel en moet ik daar een jaar voor bezig zijn geweest?
    Zij beschouwen de zaak als opgelost zeggen ze in de mail. Ik ben er klaar mee, maar vind het nog steeds geen nette manier van handelen.

M. Schilder
Na een jaar gesteggel vallen ineens (na het hier plaatsen van de klacht) de ontbrekende nummers op de mat. In een mail stelt Klantenservice dat het hiermee is opgelost. Geen excuus of wat dan ook, terwijl de fout bij hun is ontstaan. Dus opgelost, maar niet tevreden.

Ook een klacht indienen over Readers Digest?