Klacht Readers Digest: Foute/oude prijs op internet....moet toch bindend zijn?!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366787
Gebruiker
Tvdh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een abonnement telefonisch besteld en er wordt gezegd dat de prijs 34,50/jaar is terwijl op de website 19,50 vermeld staat! Toen ik hen hierop aansprak gaf men toe dat dit een fout was en een prijs van vorig jaar! en nog niet gewijzigd was. Het is nu eind mei en vind zelf dat de prijs op internet bindend moet zijn. Het scheelt 15 euro op een jaarabonnement!

De oplossing

De prijs op internet aanhouden van 19,50 ipv 35,50. Dat de prijs nog steeds niet is aangepast, is hun fout/probleem!

1 reactie

  1. Auteur
    Tvdh
    Datum
    Denk dat ik hier wel in mijn recht sta!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tvdh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie ontvangen van Readers Digest, oplichters!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen