Klacht Readers Digest: Geen exemplaar van 'Het Beste' ontvangen van maart 2014

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60766
Gebruiker
dietoo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na herhaald bellen en mailen en de toezegging het bewuste nummer alsnog toegestuurd te krijgen, nog steeds niets ontvangen (april en mei wel). Er wordt niet meer gereageerd op mails en telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar.

De oplossing

Ik wil graag alsnog een exemplaar van het maartnummer van 'Het Beste' .

1 reactie

  1. Auteur
    dietoo
    Datum
    De klacht is nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dietoo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Readers Digest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen