Opgelost door Readers Digest: Herhaling: ongevraagd abonnement

angry Opgelost
Anoniem

Onlangs klacht ingediend over ongevraagd abonnement van "Het Beste" van Reader`s Digest. Klacht is behandeld door ene Vincent Kok (als deze persoon bestaat) en vertrouwend op zijn beloftes heb ik de klacht afgesloten in de veronderstelling dat een bedrijf zakelijk gezien zijn afspraken nakomt. Wat schetst onze verbazing een paar dagen later kreeg ik weer een exemplaar van "Het Beste" toegezonden. Deze is direct weer geretourneerd als Retour Afzender met opschrift "niet aangevraagd". Ik heb na het weekend gepoogd die Vincent Kok te bellen maar na diverse malen, ben ik gestopt, er wordt niet opgenomen. (Zal wel een goede smoes hebben) Toen heb ik ook geprobeerd per telefoon Reader`s Digest te bereiken. Ik ben uiteindelijk bij een callcenter aan de andere kant van de wereld terechtgekomen, die je gewoon laten barsten om de kosten op te laten lopen, dus die actie gestopt.
En vandaag kreeg ik een vertrouwelijk bericht dat we binnenkort 100.000 Euro kunnen verwachten. Echt heel misselijk.

Zo snel mogelijk het abonnement echt laten vervallen en zo snel mogelijk een brief over die mutatie. Voor ons is dit echt, een misselijk gedrag van een commercieel bedrijf, ik accepteer geen verklaring of smoezen over het niet nakomen van de afspraken. Ook mijn kosten zijn nu zakelijk gezien, opgelopen tot ruim 100 Euro. Het gaat mij niet om dit geld maar om het gedrag van deze Reader`s Digest. Voor deze en andere zaken zullen we toch gaan kijken naar mogelijkheden bij de overheid voor een boete of een wettelijke maatregel.

Readers Digest
    Geachte heer Wouterse,Ik ben Vincent Kok en ik besta gewoon.Onze voorbereidingen voor het magazine duren ongeveer 6 weken. U heeft ondanks de beeindiging dus toch nog een magazine ontvangen omdat deze al in productie was. Het abonnement is na ons vorig contact (19-06-2012) stop gezet, u zult ook geen rekeningen meer ontvangen. Ik zie dat wij u volgende maand ook nog een aanbieding gaan sturen uit onze muziek catalogus. Deze kan ik helaas niet stoppen, maar u mag hem als niet verzonden beschouwen.Ik zie bij onze klantenservice ook geen problemen in de beantwoording van de telefoon afgelopen maandag. De bevestigingsbrief zal vandaag of morgen bij u op de mat vallen.Met vriendelijke groet,
    Reader's DigestVincent Kok
    Anoniem
    Eerst zien en dan geloven, beantwoording zoalsverwacht, waarom is dit niet direct vermeld, snelle communicatiemiddelen anno 2012 kunnen zaken wijzigen. Benadering per telefoon laat echt te wensen over (ook nog te duur 10 ct tot 80 ct per min.) Onze ervaring met deze z.g. klantenservice kun je niet meer wegwuiven, wij denken dat jullie zelf niet eens weten hoe dat plaatsvindt. Klantenservice moet snel, goed en gratis of normaal geprijsd zijn. Sluit discussie tot brief ontvangen is.
    Readers Digest
    Geachte heer Wouterse,Ik snap dat u afwachtend bent. En dat is prima, de communicatie is onderweg u zult naast de muziekcatalogus geen ander promotiemateriaal meer ontvangen van Reader's Digest.De kosten van ons nummer van de klantenservice (0900-8212225) zijn op dit moment 10 cent per minuut. En hogere telefonische kosten hebben wij niet. Zeker geen 80 cent per minuut. Onze klantenservice streeft er naar om iedere klant binnen 30 seconden te helpen en emails proberen we binnen 24 uur te beantwoorden.Vanuit Reader's Digest zet ik deze klacht nu op afgehandeld. Ik ga er van uit dat u dat binnen de twee weken (maximale tijd om hierop te reageren) dit kunt accepteren. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan help ik u graag.Met vriendelijke groet,
    Reader's DigestVincent Kok
    Anoniem
    Discussie was eigenlijk gesloten, maar wij moeten reageren, onze ervaring met klantencontact is anders. Voor 10 ct wordt je niet doorverbonden en ene Vincent kok kennen ze helemaal niet enz. Dan blijft er niets over dan contact met 80 ct per minuut. Sorry maar alles mooipraten helpt bij ons niet meer wij gaan ook geen enquetebureau spelen voor Reader`s Digest. Ga zelf maar eens goed alle klachten lezen, internetten en bellen voor klantencontact van Reader`s Digest, onze ervaring blijft.

Zoals voorgesteld

Ook een klacht indienen over Readers Digest?